Hoesjes en accessoires

Voor Apple, Samsung, LG, Sony, HTC en Huawei.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Hier vind je de veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven er naar om je bestelling z.s.m. op de post te doen. Wij zullen je bestelling dezelfde dag nog op de post doen. Houd rekening met twee werkdagen levertijd. Jouw bestelling wordt via PostNL verstuurd.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling af te halen i.p.v. te verzenden?

Nee, momenteel is dit (nog) niet mogelijk. Wij zijn een webwinkel en verzenden alles rechtstreeks vanuit ons magazijn. Helaas beschikken wij (nog) niet over een afhaalbalie.

Ik zie dat een artikel is uitverkocht. Komt dit artikel nog op voorraad?

Ja, je kunt het product toch bestellen. Zodra wij de betaling ontvangen zullen wij je mededelen wanneer je jouw bestelling ongeveer kunt verwachten.

Verzenden jullie ook onder rembours?

Eventueel is het mogelijk om de producten onder rembours te verzenden, hiervoor zullen eerst de rembourskosten moeten worden voldaan.

Mijn bestelling dient op een ander adres te worden geleverd, is dit mogelijk?

Ja, bij het betaalproces kan je het adres opgeven waarnaar jouw bestelling verstuurd moet worden. Indien je dit wilt wijzigen moet je voordat het pakket op de post gaat even contact opnemen via de contactpagina.

Welke verzendwijzen worden er gebruikt?

De kleine bestellingen die door de brievenbus passen worden verstuurd in een envelop en afgeleverd door PostNL door de brievenbus. Je hoeft niet thuis te zijn om de bestelling te ontvangen (vanaf €0,95). Grotere bestellingen die niet door de brievenbus passen worden verstuurd in een kartonnen doos en worden afgeleverd door PostNL. Je kunt kiezen voor een pakketverzending (€6.95) naar het opgegeven adres.